Все профессии хороши - выбирай на вкус

Все профессии хороши - выбирай на вкус

Все профессии хороши - выбирай на вкус

Учащимся 9 класса была предложена методика на профессиональное самоопределение (методика НІН). Были получены такие результаты.




Дата проведения - 11.11.11 г.
Количество учащихся - 18 человек

 № 

    Питання 
9 клас
 кількість
виборів
  %  
1.
  Уявіть, що у вас є найсприятливіші умови для вибору професії
  в будь-якій з вказаних сфер. Якої сфері ви віддаєте перевагу?
 а) професія, в якій об'єктом роботи є люди    
 б) професія, в якій об'єктом роботи є техніка    
 в) професія, в якій об'єктом роботи є природа
 г) професія, в якій об'єктом роботи є знакова система
 д) професія, в якій об'єктом роботи є художній образ


 9
1
2
2
4
 

50
6
11
11
22
 2.  Де б ви хотіли продовжити освіту після 9 класу?
 1) в 10 класі вашого навчального закладу
 2) в 10 класі іншого навчального закладу (вкажіть конкретно якого – училище, технікум, ліцей, гімназія тощо) 
 
15
3
 
83
17
 3.  Назвіть 2—3 навчальних предмету, знання яких необхідне
 для успішного оволодіння професією, яку ви хотіли б вибрати:
 а) англ.мова  
 б) математика
 в) українська мова
 г) правознавство
 д) історія


12
8
5
5
5


67
44
28
28
28
 4.  Якщо у вас вже є вирішення про вибір певної професії для себе,
 то який ступінь твердості цього рішення, його остаточності?
 Поставте оцінку по п'ятибальній системі:
 упевнений остаточно     "5"
 упевнений    "4"
 сумніваюся            "3"
 не упевнений            "2"
 професію не вибрав      "1"  



 1
10
4
2
1



 6
56
22
11
6
 5.  Хто вплинув на ваш вибір?
 -  рідня
 -  друзі
 -  педагоги
 -  ЗМІ
 -  інше
 -  сам   
 
9
-
1
-
1
7
 
50
-
6
-
6
39
 6.  Яку професію ви вирішили обрати? (виберіть один варіант)
 1) гірничу
 2) технічну або будівельну
 3) педагогічну
 4) іншу (вкажіть конкретно яку)

 -
1
2
15

 -
6
11
83
 7.  Що вас приваблює в ній? (можна обирати декілька варіантів)
 1) умови труда;
 2) сам процес даної трудової діяльності;
 3) висока матеріальна забезпеченість;
 4) рухлива робота, нові враження;
 5) спокійна робота;
 6) підвищена відповідальність;
 7) самостійне прийняття рішень;
 8) виникнення складних або майже небезпечних ситуацій;
 9) контактування з людьми;
 10) можливість творчої діяльності;
 11) постійні відрядження, поїздки;
 12) можливість щось сстворювати своїми руками;
 13) робота на свіжому повітрі;
 14) романтична професія;
 15) корисність продукту (результату) вашої роботи;
 16) незалежність в роботі;
 17) перспективність (професійне зростання, просування);
 18) близькість до місця проживання;

 5
16
13
11
3
4
9
5
12
10
3
3
1
4
5
6
11
1

 28
89
72
61
17
22
50
28
67
56
17
17
6
22
28
33
61
6
 
Провела опрос: психолог ДСШ №11 Фомина О.А.   

                                                       




21-11-2011 00:06
Последние события
Новости
02.01.2018
В Донецке состоялось новогоднее представление для школьников Сотни детей посетили Большую новогоднюю елку Главы ДНР в Донецке
28.12.2017
«Методический шедевр» Педагоги МОУ «Специализированная школа №11г. Донецка» приняли активное участие в районном и республиканском этапе Республиканского конкурса методических разработок «Методический шедевр»
22.12.2017
«Поможем братьям нашим меньшим» 22 декабря в рамках акции «Поможем братьям нашим меньшим» наши ребята посетили приют КП «Животные в городе»
22.12.2017
День святого Николая в школе 19 декабря в нашу школу явился самый настоящий Святой Николай!
14.12.2017
Межпредметные связи на уроках английского языка 7 декабря 2017г. прошел открытый урок по английскому языку в 7 классе по теме «Светлана Куралех – выдающийся писатель родного края» (учитель Смирнова Е.С.)
все новости
Муниципальное общеобразовательное учереждение
«Специализированная школа №11 города Донецка»
с углубленным изучением английского языка © 2011-16
тел.: +38 (062) 334-34-60, тел.: 071-320-44-81 (Феникс)
83050, г. Донецк, ул. Шекспира, 11-а