Все профессии хороши - выбирай на вкус

Все профессии хороши - выбирай на вкус
Учащимся 9 класса была предложена методика на профессиональное самоопределение (методика НІН). Были получены такие результаты.Дата проведения - 11.11.11 г.
Количество учащихся - 18 человек
№ |
Питання |
9 клас |
|
кількість виборів |
% |
||
1. |
Уявіть, що у вас є найсприятливіші умови для вибору професії в будь-якій з вказаних сфер. Якої сфері ви віддаєте перевагу? а) професія, в якій об'єктом роботи є люди б) професія, в якій об'єктом роботи є техніка в) професія, в якій об'єктом роботи є природа г) професія, в якій об'єктом роботи є знакова система д) професія, в якій об'єктом роботи є художній образ |
9 1 2 2 4 |
50 6 11 11 22 |
2. | Де б ви хотіли продовжити освіту після 9 класу? 1) в 10 класі вашого навчального закладу 2) в 10 класі іншого навчального закладу (вкажіть конкретно якого – училище, технікум, ліцей, гімназія тощо) |
15 3 |
83 17 |
3. | Назвіть 2—3 навчальних предмету, знання яких необхідне для успішного оволодіння професією, яку ви хотіли б вибрати: а) англ.мова б) математика в) українська мова г) правознавство д) історія |
12 8 5 5 5 |
67 44 28 28 28 |
4. | Якщо у вас вже є вирішення про вибір певної професії для себе, то який ступінь твердості цього рішення, його остаточності? Поставте оцінку по п'ятибальній системі: упевнений остаточно "5" упевнений "4" сумніваюся "3" не упевнений "2" професію не вибрав "1" |
1 10 4 2 1 |
6 56 22 11 6 |
5. | Хто вплинув на ваш вибір? - рідня - друзі - педагоги - ЗМІ - інше - сам |
9 - 1 - 1 7 |
50 - 6 - 6 39 |
6. | Яку професію ви вирішили обрати? (виберіть один варіант) 1) гірничу 2) технічну або будівельну 3) педагогічну 4) іншу (вкажіть конкретно яку) |
- 1 2 15 |
- 6 11 83 |
7. | Що вас приваблює в ній? (можна обирати декілька варіантів) 1) умови труда; 2) сам процес даної трудової діяльності; 3) висока матеріальна забезпеченість; 4) рухлива робота, нові враження; 5) спокійна робота; 6) підвищена відповідальність; 7) самостійне прийняття рішень; 8) виникнення складних або майже небезпечних ситуацій; 9) контактування з людьми; 10) можливість творчої діяльності; 11) постійні відрядження, поїздки; 12) можливість щось сстворювати своїми руками; 13) робота на свіжому повітрі; 14) романтична професія; 15) корисність продукту (результату) вашої роботи; 16) незалежність в роботі; 17) перспективність (професійне зростання, просування); 18) близькість до місця проживання; |
5 16 13 11 3 4 9 5 12 10 3 3 1 4 5 6 11 1 |
28 89 72 61 17 22 50 28 67 56 17 17 6 22 28 33 61 6 |
Провела опрос: психолог ДСШ №11 Фомина О.А.

21-11-2011 00:06
Последние события
Новости

05.12.2019
Благотворительная акция «От всего сердца»
С 12 ноября в нашей школе стартовала благотворительная акция «От всего сердца»

28.11.2019
День библиографии
27 ноября учащиеся десятого класса в рамках Дня библиографии совершили виртуальную экскурсию по Республиканской универсальной научной библиотеке им. Н. К. Крупской

28.11.2019
«Посвящение в читатели» - 2019
20 ноября в школе прошел праздник «Посвящение в читатели» для учащихся первого класса

20.11.2019
Проект МетаШкола
Выявление интеллектуального потенциала детей, определение их творческих способностей и склонностей к отдельным предметам являются основной ступенью в работе с одаренными детьми нашей школы

11.11.2019
«Горячее сердце» - 2019
28 октября в ДК им. И. Франко прошел первый конкурсный день первого отборочного тура V открытого конкурса молодых талантов «Горячее сердце»
«Специализированная школа №11 города Донецка»
с углубленным изучением английского языка © 2011-16
тел.: +38 (062) 334-34-60, тел.: 071-320-44-81 (Феникс)
83050, г. Донецк, ул. Шекспира, 11-а